Київ
Ви знаходитесь в місті Київ?
Так Змінити
Зв'язатися
Каталог

Гарантія та повернення

На всю техніку, представлену в нашому інтернет-магазині, поширюється два види гарантії:
Способи оплати
1
Офіційна гарантія від виробника

Гарантійний ремонт вашої техніки, в даному випадку , здійснюватиме авторизований сервісний центр. На нашому сайті ви можете вибрати найближчий до вас

2
Гарантія від інтернет-магазину ТЕХНОточка

У виняткових випадках, за відсутності гарантійного талона виробника, товар за погодженням з виробником комплектується гарантійним талоном продавця.

Ми усунемо всі несправності вашої техніки у власному сервісному центрі.
Термін гарантії: 12 місяців на будь-яку побутову техніку.

Здійснюючи покупку в нашому магазині, ви обов'язково отримаєте на руки товарний чек та заповнений гарантійний талон із зазначенням: моделі товару, серійного номера, дати продажу торгової організації завірені мокрою печаткою.

Повернення та обмін товару

Ми зобов'язуємось протягом 14 днів повернути Вам гроші або здійснити повернення товару, згідно із законом "Про Захист Прав споживачів", якщо ви виявили, що придбаний товар не задовольняє Вас за формою, габаритами, фасоном , кольору, розміру або з інших причин не можна використовувати за призначенням.

Бажаємо звернути Вашу увагу:

Обміну або поверненню підлягає товар, який не був у використанні, а також збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий вам разом із проданим товаром.

Служба підтримки

У Вас виникли питання щодо гарантійного обслуговування, технічних несправностей або повернення та обміну техніки? Ви завжди можете звернутися до нашої Служби підтримки!

Завдання нашого інтернет-магазину — не лише забезпечити вам комфортний процес покупки, а й продовжити задоволення від користування технікою.

Бажаємо звернути Вашу увагу:
  • Надання будь-яких додаткових термінів безкоштовного обслуговування має бути підтверджено спеціальними документами.
  • Перед встановленням та використанням техніки уважно вивчіть інструкцію, що додається.
  • Будь ласка, обов'язково перевіряйте комплектність та зовнішній вигляд замовленого товару, оскільки після заповнення гарантійного талона продавець не відповідає за механічні пошкодження товару!
Ми готові Вам допомогти і докладно відповісти на всі запитання за телефонами:
якщо техніка вийшла з ладу?
До кого і куди Вам потрібно звернутися?
Що говорити в Сервісному Центрі?
Виникло питання?
Вам потрібна консультація?
Дякуємо за ваше звернення!

Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш менеджер і відповість на всі ваші питання